همه چی باهم

از همه جای دنیا به شکل کوتاه و مفید

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

راهنمای جامع وبلاگ نویسی برای کسب‌وکارهای کوچک

در بازارهای آنلاین امروزی، وبلاگ‌نویسی یک تخصص جدی با گستره‌ی وسیعی از مهارت‌های موردنیاز است و تأثیرات غیرقابل‌انکاری بر موفقیت برند دارد.

احتمالاً شنیده‌اید که وبلاگ‌نویسی، نقش مهمی در موفقیت بازاریابی شرکت‌ها بازی می‌کند. در بازاریابی محتوا، اصولاً همه‌چیز پیرامون ارائه‌ی بهترین محتوای ارزش‌آفرین صورت می‌گیرد. محتوای خوب، قابلیت دیده شدن برند شما را افزایش می‌دهد، شهرت کسب‌وکار را تقویت و ترافیک بیشتری را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند. درنهایت نیز بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتریان واقعی محصولات و خدمات شما تبدیل خواهد کرد.

ادامه مطلب...
۱۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

اسرار کسب درآمد در منزل

در دوران زندگی انسان هیچ زمانی بهتر از زمان حال برای کسب درآمد در منزل نبوده.به دلیل گسترش ارتباطات و عصر دیجیتال الان بهترین زمان برای کسب درآمد در منزل هست.چون به لطف دنیای دیجیتال میتوانیم در خانه باشیم ولی همزمان با چند جا در ارتباط باشیم و حضور مجازی داشته باشیم.

کسب درآمد در منزل و یا کلا کار در منزل برای کسانی خوب هست که به هر دلیلی نمیتوانند سر کار بروند.این دلیل میتونه بخاطر این باشه که به دلایل پزشکی باید در خانه باشند و یا باید از عزیزی در منزل مراقبت بکنند و یا نمیتوانند مسیر کار را به هر دلیلی بروند.ولی مهم ترین دلیل برای کسب درآمد در منزل میتونه به این خاطر باشه که ما میخوایم برای خودمون کار کنیم ولی نمیخوایم یا نمیتوانیم هزینه های اضافی برای اجاره کردن یا خریدن محلی برای ایجاد کسب و کارمون رو بپردازیم.به طور عامیانه میشه گفت که سرمایه کافی برای راه اندازی کار و کار آفرینی را نداریم.ولی نداشتن سرمایه یا کم بودن سرمایه نباید شمارو از کارآفرینی و خلاقیت منع بکنه.به یاد داشته باشید که نمونه های بسیار زیادی از کارهای موفق درحال حاضر هستند که کار خود را از پارکینگ خونشون و یا یک اتاق کوچک شروع کردن.طبق بررسی هایی که موسسه های معتبر جهانی انجام دادن کار در منزل و یا کسب درآمد در منزل با شتاب زیادی در حال افزایش هست.

خوب این امر هم بدیهی هست چرا که اگر ما بتوانیم کاری رو انجام بدیم که به حد کافی درآمد داشته باشیم ترجیح میدیم که کسب درآمد در منزل داشته باشیم تا اینکه برویم و توی محل کسب و کار به کار بپردازیم.البته یک نوع دیگر هم کسب درآمد در منزل هست که شما کار در خانه رو به عنوان شغل دوم و پاره وقت حساب کنید.

ادامه مطلب...
۱۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

اصول و قوانین درآمد اینترنتی

درآمد اینترنتی از سال 1961 که اینترنت برای اولین بار کشف شد معنای خودش رو یواش یواش پیدا کرد.منابع کسب درآمد خیلی زیاد هستن.یکی مغازه داره و خرید و فروش میکنه و یکی دیگه تو کار تولیده ولی میان این همه شغل درآمد اینترنتی هر روز داره پیشرفت زیادی میکنه و علاقمندان بیشتری رو به خودش جذب میکنه.این امر دلایل مختلفی داره که بخشی از اون رو میتونید از اینجا مشاهده کنید.

ادامه مطلب...
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

چه مشاغلی در ایران پول پارو میکنند؟ +عکس

وقتی حرف پردرآمدترین مشاغل به میان می آید ذهن تمام ایرانی ها ناخودآگاه سراغ جراحان زیبایی می رود. خب حق هم دارند. در ادامه پردرآمدترین مشاغل ایران را ببینید.

ادامه مطلب...
۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی