همه چی باهم

از همه جای دنیا به شکل کوتاه و مفید

۴۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

چگونه به شغل موردنظر خود دست پیدا کنیم؟

قبل از تهیه درخواست نامه شغلی درباره ی نوع کاری که طالب آن هستید بررسی کنید و در خواست نامه به صورت اجمالی به اطلاعات خود درباره ی آن شغل اشاره کنید. مطمئنا این طرز برخورد بسیار موفق واقع می شود. زیرا نشان می دهد که شما دارای قوه ی تصور و علاقه مند به شغل مورد تقاضا هستید.

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

6 راه برای داشتن یک زندگی شاد

در طول زندگانی بشر، انسانها به دنبال زندگی شاد بوده اند یعنی همواره سعی کرده اند به برداشت و حس خوب از زندگی برسند. اما زندگی شاد چیست و چگونه می توان را ایجاد کرد؟ انسان ها با گذشت زمان به لزوم داشتن زندگی شاد بیشتر پی برده اند و همواره تلاش کرده اند زندگی آرامی برای خود و اطرافیان خود فراهم کنند. اگر شما هم علاقمند به داشتن زندگی شادی هستید، با ما در این مقاله همراه باشد.

ادامه مطلب...
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

چگونه راز موفقیت در زندگی را پیدا کنیم؟

راز موفقیت انسان های بزرگ چیست؟ این سوالی است که ممکن است ذهن بیشتر افراد را به سوی خود جلب کند زیرا انسان ها در طول زندگی خود همواره به دنبال راه هایی برای پولدار شدن، شاد زیستن و موفق زندگی کردن هستند. در ادامه راز موفقیت انسان های بزرگ را در زندگی مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رمز و راز ها را بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهید تا بتوانید با به کار بردن آن ها به اهداف تان بزرگ خود برسید.

 

ادامه مطلب...
۲۶ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

عوامل موفقیت افراد موفق

اغلب مردم به دنبال پیشرفت و موفقیت هستند و به دنبال شخصیت بهتری می گردند اما از جهت ترقی و پیشرفت هیچ گونه اطلاعی ندارند و از ویژگی های افراد موفق بی خبرند. اگر شما هم می‌خواهید یک انسان موفق باشید می‌توانید از عادت‌های آن‌ها که در این مقاله ذکر می شود، الگو بگیرید و در خود پرورش دهید تا در زندگی خود به خوشبختی برسید.

ادامه مطلب...
۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

چگونه درآمد خود را افزایش دهیم

ه بخواهید و چه نخواهید، پول  و درآمد یکی از واقعیت‌های زندگی است که همگی باید با آن روبرو شویم. شاید پول‌دار شدن و افزایش درامد هدف شما نباشد و مفاهیم عمیق‌تری مثل خانواده و سلامتی بیش‌تر برایتان مهم باشد، اما این موضوع قابل انکار نیست که افزایش درآمد مزایای زیادی برای شما به همراه دارد و با افزایش درامد به بهبود کیفیت زندگی خود و خانواده‌ی خود کمک خواهید کرد. علاوه بر آن در صورتی که مشکلات مالی غیر منتظرانه‌ای برایتان پیش بیاید، شما به راحتی قادر خواهید بود آن را مدیریت کنید و به کمک دیگران نیاز پیدا نکنید. اگر هم فکر می‌کنید به پول اضافه‌ای و افزایش درامد نیاز ندارید، شاید با قدری افزایش درامدبیشتر بتوانید به سازمان‌های خیریه کمک کنید و یا فرشته‌ی نجات فرد نیازمندی شوید

ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

چگونه پولدار شویم؟ راههای عملی پولدار شدن

پول و اختیاراتی که یک فرد با داشتن آن می تواند کسب کند باعث شده است همه ما آرزو و دغدغه پولدار شدن داشته باشیم. رویای ثروتمند شدن مخصوص طبقه اجتماعی و اقتصادی خاصی نبوده و همه افراد به سبب جاذبه ای که پول برایشان دارد سعی می کنند که پول بیشتری بدست آورده و زندگی راحتتری داشته باشند.

ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

راههای ثروت آفرینی

ثروت آفرینی با ایجاد جریان حاصل از درآمد به دست می آید. روش های متعددی برای جمع آوری و ایجاد ثروت وجود دارد؛ برای مثال شما می توانید درآمد فعلی خود را افزایش دهید، منبع درآمد دوم اضافه کنید، سرمایه گذاری در املاک و یا تصمیم جدی برای کاهش مخارج زندگیتان بگیرید.

اگر علاقمند به ثروت آفرینی هستید در این مقاله همراه ما باشید تا با چند راهکار ساده آشنا شوید.

ادامه مطلب...
۲۱ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

ایده های پولسازمن

بهترین ایده های پولساز در ایران چه هستند؟ بهترین فرصت کسب و کار در شهرهای بزرگ و شهرستان ها چیست؟ آیا می توان با هر توانایی و استعداد بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت در کسب و کار موفق شد؟

برای پاسخ به این سوال ها با ما در این مقاله همراه باشید و با ایده های پولساز در محیط خانگی، اینترنتی، کشاورزی و هنری آشنا شوید و بتوانید وارد دنیای کار آفرینی و کسب و کار شوید.

ادامه مطلب...
۲۰ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

برای تغییر باورهای غلط چه باید کرد؟

باورهای غلط، مهم ترین مانع شما برای موفقیت هستند. با تغییر باورهای غلط می توان سلامتی، ثروت، سعادتمندی و… را جذب نماییم و می توانیم تاثیر قدرتمند قانون باورها را در زندگی تان لمس نماییم. باورهای ما به منزله پنجره هایی هستند که ما از طریق آنها دنیا را تماشا می کنیم و برطبق باورمان احساس می کنیم و آن احساس ایجاد شده، طرز فکر ما را درست کرده و رفتارها و شخصیتمان را شکل می دهد.

ادامه مطلب...
۲۰ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

چگونه به شغل موردنظر خود دست پیدا کنیم؟

هر کس از انجام کاری که مطابق میل او باشد لذت می برد.نقاش ، کار با رنگ را دوست دارد. صنعتگر از دست هایش استفاده می کند . نویسنده هم مشتاق نوشتن است. کسانی که از استعدادهای کمتر مشخصی برخوردارند ، به شغل خاصی در تجارت و صنعت علاقه دارند.در هر کشوری اواع و اقسامی از حرفه ها ، شغل ها و صنایع مختلف وجود دارد.

ادامه مطلب...
۲۰ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی