همه چی باهم

از همه جای دنیا به شکل کوتاه و مفید

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

داستان راه اندازی وب سایت رسانه امین

وب سایت رسانه امین توسط امین لطفی راه اندازی شده و مدیریت میشود. تمامی مقالات ، ویدئوها و محتواهایی که در این وب سایت مشاهده میکنید بطور اختصاصی تولید و ارائه میشود وبرگرفته از تجربیاتی است که در طی فعالیت های من در این زمینه بدست آمده و هر روز به این آموخته ها اضافه میشود و در این وبسایت با شما در میان گذاشته میشود تا شما نیز از آن ها به نحو احسنت و برای کسب و کار خودتان بهره مند شوید.

ادامه مطلب...
۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

9 راهکار برای افزایش فروش

بازاریابی مناسبتی

آیا تاکنون به فکر ایجاد بیزینس پلن ویژه‌ای برای روز پدر یا مادر و مناسبت های خاص بوده‌اید؟ آیا در کسب‌وکار شما امکان برنامه ریزی برای ارائه پیشنهاد ویژه به اقشار خاصی مانند کارگران، کارمندان و … میسر است؟ بررسی کنید که محصولات شما بیشتر برای چه گروه‌ها و اقشاری قابل استفاده هستند و برای آن ها در مناسبت های خاص و مشخص، پیشنهادهای ویژه‌ای ارائه دهید. هدف از بازاریابی مناسبتی، معرفی محصولات و افزایش فروش در دوره زمانی خاص است.

ادامه مطلب...
۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۶:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

گوگل به کامپیوترها یاد می‌دهد تا ببینند

هر از چند گاهی شاهد دستاوردهای بزرگی از آزمایشگاه‌های گوگل هستیم. گوگل برخلاف بسیاری از شرکت‌ها که همه تلاش خود را معطوف به فروش و تولید محصولات جدید کرده‌اند، نوآوری‌های خلاقانه و کاربردی نظیر ماشین بدون راننده، عینک گوگل و حالا پروژه عظیم قدرت بینایی بخشیدن به ماشین را به پیش می‌برد. گوگل در تلاش است تا به کامپیوتر بیاموزد که چگونه چهره انسان را از دیگر موجودات زنده تشخیص دهد. این پروژه پیچیده به غول جستجوی جهان کمک می‌کند تا گام‌های بزرگی را در زمینه یادگیری ماشین بردارد و بدین ترتیب بینایی را به کامپیوترهای آینده هدیه کند.

ادامه مطلب...
۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۳:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

معرفی برترین استارتاپ‌های تناسب اندام

استارتاپ‌های تناسب اندام با ایده‌های خلاقانه‌ی خود یک باشگاه کامل ورزشی را همراه‌با مربی شخصی برای انسان شبیه‌سازی می‌کنند و تمرین‌های شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهند.

با گسترش تلفن‌های هوشمند، صنعت تناسب اندام نیز توسعه پیدا کرده است و درنتیجه روزبه‌روز به تعداد استارتاپ‌های این صنعت افزوده می‌شود. تا همین چند سال گذشته، دویدن، پیاده‌روی و وزنه‌زدن، تنها روش‌های مرسوم ورزش کردن بود و مردم تنها به کمک برخی تجهیزات ورزشی مانند دوچرخه‌های ثابت و تردمیل می‌توانستند اطلاعاتی مانند ضربان قلب و میزان کالری که سوزانده‌اند را مشاهده کنند.

ادامه مطلب...
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۴:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی

لایک‌های اینستاگرام خصوصی می‌شود؟

با افزایش استفاده از شبکه‌های مجازی، تعداد اتفاقات منفی تأثیرگذار بر سلامت‌ روانی افراد هم رو‌به‌افزایش است. مدیرعامل اینستاگرام درباره‌ی اهمیت جلوگیری از این اتفاقات و اقدامات احتمالی صحبت می‌کند.

ادامه مطلب...
۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۴:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امین امینی