کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی عبارتی وسوسه کننده است که همه ما را به یاد درآمدهای دلاری و درآمد های بیت کوینی میندازد .

اما آیا میتوان چنین درآمدهایی داشت ؟

آیا ما در رابطه با این نوع از کسب درآمد اینترنتی با یک واقعیت روبرو هستیم یا یک توّهم ؟

به نظر شما راه صحیح کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی کجاست ؟

در این مقاله بسیار شگفت انگیز با هم صفر تا صد رسیدن به کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی را بررسی میکنیم .

ولی قبل از آن شما را دعوت میکنم به شنیدن داستانی عجیب و غریب از خودم که سال ها پیش اتفاق افتاد… .

همراه من باشید .

چگونه میشود به کسب درآمد میلیونی از سایتهای خارجی رسید ؟

داستان از جایی شروع شد که…

من سال ها پیش وقتی از اولین رشته دانشگاهی ام یعنی علوم سیاسی انصراف دادم (برخی از دوستان میدانند که من اسطوره انصراف از سه رشته معتبرِ علوم سیاسی ، حقوق و مدیریت بازرگانی از دانشگاه های معتبر هستم) با توجه به دانشی که درباره بازاریابی و بقیه مسائل مربوطه داشتم در یک لوازم یدکی فروشی معروف مشغول به کار شدم که صاحب آن فروشگاه یک بیزینس من کارکشته بود .

با اینکه آن زمان ها با خودم فکر میکردم خدایا چرا باید من در این شرایط به عنوان یک کارمند دون پایه مشغول به کار شوم ولی دست تقدیر به من آموخت که هیچ چیزی بدون دلیل برایت اتفاق نمی افتد و من از آن بیزینس من کارکشته چیزهایی یاد گرفتم که امروز بیزینس خودم را روی آن آموزه ها بنا کردم .

در آن جا به عنوان یک حسابدار مشغول بودم ولی فقط کار حسابداری نبود هزاران کار دیگر هم مثل جا به جایی اجناس و فروش و… هم بود .

قبل از من پسری هم سن و سال خودم آن جا مشغول بود و تقریبا چهار سال هم از سابقه کاری اش در آن مغازه میگذشت ، پسری که مثل من علاقه به کند و کاو در تکنولوژی های روز را داشت ولی برعکس من که آدمی هستم ، بسیار ریسک کن ایشان بسیار محافظه کار بودند .

با توجه به این موضوع که هر دوء ما آن جا سیستم کامپیوتری خودمان را داشتیم و دسترسی به اینترنت پر سرعت هم بود ، یک روز در میانه های روز وقتی که از مشتری خبری نبود و مغازه و خیابان تبدیل میشد به کویر لوت ، ما باهم به این فکر افتادیم که در اینترنت بگردیم سراغ درآمدهای اینترنتی تا بلکه بتوانیم این درآمد کارگری خود را کمی بیشتر کنیم .

کمی در گوگل سرچ کردیم و به نتایجی مثل درآمدهای کلیکی از سایتهای مختلف و سایتهایی که پکیج های آموزشی میفروختند تا با خریدن آن ها کلاهی به اندازه قد خودمان سرمان برود مواجه شدیم که در ادامه در رابطه با سایتهای کلیکی کامل توضیح خواهم داد .

وارد چند سایت شدیم و یکی از آن ها که از نظر رابط کاربری طوری بود که میشد اعتماد کرد ، ثبت نام کردیم .

یک سایت ایرانی با ظاهری قدیمی که توانست دو کاربر را به سیستم کلاهبرداری خود اضافه کند .

باز در مسیر این مقاله‌ی جامع ، ادامه این داستان را برایتان میگویم ولی قبول از این ، سه موضوع مهم را که ما در این تجربه بدست آوردیم را میخواهم با شما دوست عزیزم به اشتراک بگذارم .

راز اول کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

راز سایتهای کلیکی (نوعی کلاهبرداری که چیزی از شما دزدیده نمیشود )

سایت های کلیکی که از سال ۸۲ تا سال‌های ۹۳ بسیار پر رنگ بودند و افراد زیادی هزینه ها کردند تا از این نوع سایت ها راه اندازی کنند ، نوعی کلاهبرداری بود که به ظاهر از کاربران خود چیزی نمی دزدید که مادی باشد .

با تبلیغات انبوهی که انجام میدادند افراد جذب میشدند و این سایت ها برای هر کلیک از ۲ تومان تا ۲۵ تومان پول به کاربران خود درآمد میدادند اما چند کلیک لازم بود که میکردی و از ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه صبر میکردی تا ۲۰هزار تومان درآمد کنی ؟

راز این سایتها بسیار جالب است و شاید شما هم با فهمیدن آن خنده ای روی لبتان بنشیند .

راز این بود که این سایت ها به صورت دوطرفه در حال کلاهبرداری بودند به این شکل که از تبلیغ دهنده پول میگرفتند تا تبلیغ آن ها را به مردم نشان دهند و به کاربران خود قول درآمد میدادند که بسیار بدیهی بود هر فردی با این اندازه درآمد بیش از ۳۰۰ الی ۵۰۰ بازدید انجام نخواهد داد و از طرفی برای پرداخت درآمد شما مبلغ مشخصی قرار داده بودند که به آن سقف اگر میرسیدید پراخت انجام میشد که رسیدن به آن سقف هم دست یافتنی نبود .

یعنی به شکل ساده از تبلیغ دهنده پول میگرفتند و تبلیغ را به افراد غیر مربوط نشان میدادند و هزینه ای هم نمیکردند .

اما همه این موضوع ها به ما درس دیگری هم داد که بفهمیم درآمد دقیقا چیست که در ادامه به شما دوست عزیزم هم توضیح خواهم داد .

درآمد پایدار و درآمد غیر پایدار

تمام تصویر ما ( دو دوست و دو همکار ) از کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی و داخلی همین چیزی بود که با آن مواجه شده بودیم ولی خبر نداشتیم که در آن روزها دیجی کالا در حال گسترش محصولات خود و گذر از محصولات دیجیتال به سمت هر نوع محصول و اقلام است .

ولی یک چیز مهم را یاد گرفتیم که چه چیزی درآمد پایدار است و چه چیزی درآمد غیر پایدار .

ما فهمیدیم اگر کسب و کاری در زمینه اینترنت باشد که بتواند پیشرفت کند باید درآمد پایدار داشته باشد همین نکته برای ما کافی بود تا متوجه شویم که با سایتهای کلیکی خارجی و داخلی ما صاحب کسب و کار نمیشویم چون در همان روزها جلوی چشمان هر دوء ما بیزینس‌مَنِ کارکشته ای بود که هر روز درحال توسعه کسب و کار خود بود و این نتیجه سیستمی بود که درآمد پایدار داشت و من همین موضوع ، یعنی کسب و کار سیستمی با درآمد پایدار  را در مقاله راه اندازی کسب و کار اینترنتی به شکل کامل توضیح داده ام .

پیشنهاد ویژه رسانه امین : آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی +  چند ایده پولساز در ایران

کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی توّهم یا واقعیت ؟

داستان ما به این جا ختم نشد و به این فکر افتادیم که اگر بتوانیم درآمد دلاری داشته باشیم چه ؟ و رفتیم سراغ کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی .

با بررسی به زبان انگلیسی در گوگل متوجه شدیم که سایتهای خارجی زیادی در این زمینه وجود دارد که درآمدهای دلاری هم به کاربران خود به ازای کلیک کردن ، به ازای تماشای ویدئو ، به ازای گوش دادن به یک موسیقی میدهند .

با این که این درآمد دلاری هم کم بود ولی چون از جنس دلار بود برای ما که ایرانی بودیم صرفه داشت .

ما ثبت نام کردیم و این کار را انجام دادیم و در طی یک ماه در اوقات بیکاری خود در مغازه لوزام یدکی فروشی هر کدام ۱۲۲ دلار درآمد کردیم ولی این هم توهمی بیش نبود که دلیل اش را در سر فصل ویژگی های کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی به شما خواهم گفت ولی قبل از آن توجه شما را جلب میکنم به چند آمار شگفت آور که شاید کمی آگاهی بخش باشد .


 

 

به گزارش مجله business review  تمامی کسب و کارهای کلیکی به دلیل الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۱۰ منقرض شده اند 

 

 

 

آماری از مجله فوربس برای کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

کسب درآمد از سایتهای خارجی ارزش صرف زمان دارد ؟

با توجه به آماری که از کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی برای شما ارائه شد به جرات میتوان گفت که دیگر این کار ارزش صرف زمان ندارد اما…

اما موضوع مهمی در این میان نهفته است که باید به آن توجه کنیم :

کسب درامد از سایتهای خارجی در دید کلی ارزش صرف زمان ندارد اما راه ها و روش هایی وجود دارد که بطور اصولی میتوان با آن ها به کسب درآمد از سایتهای خارجی رسید ولی موضوع این است که آیا آن راه ها هم ارزش صرف زمان دارد یا خیر ؟

به همین دلیل در ادامه مقاله وقتی ویژگی های کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی را باهم بررسی میکنیم شما متوجه میشود که آن راههای اصولی و متداول هم که میشود با آن به کسب درآمد میلیونی از سایتهای خارجی رسید هم ارزش صرف کردن زمان ندارد .

یک دلیل مهم که همین جا میتوانم به شما بگویم این است که با صرف کردن همان اندازه وقت در داخل ایران برای کاربران ایرانی میتوانید بسیار زیادتر از آن چیزها درآمد کنید .

اما دلایل بیشتر رو در بخش بررسی ویژگی ها به شما خواهم گفت .

راز پکیج های آموزشی کسب درآمد از سایتهای خارجی

با توجه به این موضوع که بسیاری از افراد دوستدارند کسب درآمد از سایتهای خارجی را تجربه کنند بعضی از افراد با در نظر گرفتن این موضوع شروع به کلاهبرداری و فروش پکیج های آموزشی میکنند .

همین حالا هم این پکیج ها در سطح اینترنت وجود دارد .

یک پیشنهاد مهم که تیم رسانه امین به شما دارد به هیچ عنوان از این پکیج های آموزشی استفاده نکنید .

البته این به این معنا نیست که همه آموزش های ویدئویی در اینترنت کلاهبرداری و بدون محتوا هستند بسیاری از سایت ها از جمله خودِ رسانه امین از سایتهایی است که محتوای آموزشی بسیار پر مغزی میفروشد در باب همین موضوع شما را دعوت میکنم که شنونده ادامه داستان ما باشید .

در همان روزها که ما بدنبال کسب درآمد از سایتهای خارجی بودیم با یک سایت پکیج فروشی روبرو شدیم که آموزش هایی در این راستا با تبلیغ ” کسب درآمد میلیونی از سایتهای خارجی ” را میفروخت به دلایل مشخص نمیتوانم این سایت ها را با اسم به شما معرفی کنم ولی اَلقصه ما یکی از این پکیج ها را با دوستم مشترکاً خریدیم و خیلی جالب است در این آموزش ۳ ساعته یک و نیم ساعت با تبلیغات سایت های کلیکی روبرو شدیم و یک و نیم ساعته بقیه آموزش هم معرفی همان سایتهایی بود که در گوگل خودمان دیده بودیم .

و جالب است بدانید که پول خوبی هم بابت آن پکیج آموزشی پرداخت کردیم و این دومین شکست و ضرر ما در زمینه کسب درآمد از سایتهای خارجی بود .

ولی نا امید نشدیم ماجرا طوری شده بود که من و دوستم به حد کافی در این مورد کنجکاو شده بودیم و میخواستیم دقیقا بدانیم که چگونه این سایت ها با کسب درآمد دوطرفه (که قبلا به شما توضیح داده ام ) میتوانند به سود های سر شاری برسند ولی ما که میخواستیم درآمدی داشته باشیم به هر دری میزنیم نمیشود .

تقریبا داستان غم انگیز ما آرام آرام در حال تبدیل شدن به یک داستان قهرمانانه بود 🙂

ویژگی های کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

شاید تعجب کنید که با این داستان تجربی و غم انگیز که به شما تعریف کردم باز هم میخواهم در رابطه با ویژگی های کسب درآمد از سایتهای خارجی هم صحبت کنم !!

بله مثل هر کار دیگری این نوع از فعالیت برای کسب درآمد میلیونی از سایتهای خارجی هم ویژگی های خودش را دارد اما موضوع این است که این ویژگی ها چقدر به تحقق میپیوندد و چقدر توّهم است که پول جیب افراد وارد جیب دیگران شود .

البته از طرفی دیگر همه این سایتها که تبلیغ کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی را میکنند همین ویژگی ها را میفروشند ولی هیچکدام از این ویژگی ها به واقعیت تبدیل نمیشود .

درآمدهای دلاری

یکی از ویژگی های مهم کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی درآمدهای دلاری است که شاید شما هم یکی از دوستداران این نوع درآمد باشید .

البته چه کسی با این وضع دلار دوسندارد که درآمد دلاری داشته باشد ولی این همان ویژگی است که بسیاری از افراد را در این تله می اندازد و باعث میشود که هم زمان و هم پول های زیادی به هدر برود .

و همین طور اگر از زاویه ای دیگر به موضوع نگاه کنیم خیلی ساده متوجه میشویم که داشتن درآمد دلاری واقعی فقط برای کسانی خواهد بود تخصص کافی دارند که در ادامه وقتی به شما توضیح میدهم راه های اصولی کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی چیست و متوجه میشوید که نه تنها چند دلار بلکه میلیون ها دلار میتوانید در آمد داشته باشید اما باز هم برای این اندازه درآمدها دردسرهایی وجود دارد که از نظر ما در تیم رسانه امین باز هم ارزش تلف کردن وقت را ندارد .

دردسرهای کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

رسیدیم به بخش مهم داستان . بله !

همان دردسرهایی که در کفهء ترازو سنگینی میکند و ارزش این نوع درآمدها را پایین می آورد .

من در بخش راه های اصولی کسب درآمد از سایتهای خارجی به شما خواهم گفت که چگونه به بهترین درآمد ها از سایتهای خارجی میتوانید برسید ولی از همین امروز بدانید که این درآمد فقط روی صفحه نمایشگر کامپیوتر شما باقی خواهد ماند و هیچ وقت نمیتواند وارد حساب بانکی شما شود .

بله درست شنیدید حساب بانکی ایرانی !

انتقال پول بعد از کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی به حساب بانکی ایرانی

یکی از مشکلات مهم انتقال وجهی است که شما بدست آوردید ، چون میدانم که اصلا تصمیم ندارید به عنوان نذری برای خارجی ها کار کنید .

برای بدست آوردن این پول ها شما یا باید حساب بانکی خارجی مثل پی پال ، مستر کارت و… داشته باشید و یا باید این دلارها را تبدیل به وب مانی کنید ، در هر دو حالت شما نمیتوانید هیچ ریالی را به حساب بانکی ایرانی تان وارد کنید .

چون چه این روزها که دلار دچار تشویش است و چه در روزها و سال های قبل اگر ارز وارد حساب بانکی شما شود بانک ها آن ارز را به شما نمیدهند و به جای آن یا میتوانید وام بگیرید ( که راهی است مستقیم به سمت بدبختی ) یا میتوانید دلار خود را به بانک بفروشید که به قیمت دولتی از سمت بانک ها خریداری میشود که درآمد نهایی شما به اندازه درآمد یک کارگر روز مزد خواهد شد .

شاید بگویید که راه دیگری هم وجود دارد که میتوانیم تبدیل به بیت کوین کنیم و یا میتوانیم از سایتهای خارجی دیگر خرید انجام دهیم .

در راه اول : تبدیل به بیت کوین ریسکی بزرگ گریبان شما را خواهد گرفت که آیا بیت کوین همان لحظه ارزشش بالا خواهد رفت یا پایین خواهد آمد و در روش دوم باید بدانید که ۹۹% از سایتهای خارجی به داخل ایران سرویس نمیدهند .

پس ”  هـــــــــر چــــــــه رشـــــــــتـــه بــــــــودیـــــــم پــــــــنـــبـــه شــــــــد 🙁  “

عکس راز دوم از کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

تحریم های ایران

تحریم های کشور ایران از جمله موارد بسیار مهم و تاثیر گذار در کسب درآمد اینترنتی از سایتهای

خارجی است .

همانطور که قبلا گفتم بنا به این تحریم ها ۹۹% سایت های خارجی معتبر به داخل ایران سرویس نمیدهند برای مثال همین گوگل فقط سرویس جستجو کردن خود را برای ایرانیان دارد و خیلی از ابزارهای مفید آن که برای ما وب مسترها لازم است سال ها پیش فیلتر شده است .

پس اگر به دنبال کسب درآمد میلیونی از سایتهای خارجی هستید باید مانند یک بیزینس مَن حرفه ای که میتواند این کار را بکند فکر کنید و یک حرف جالب از من که اگر توانستید این گونه فکر کنید دیگر نیازی به این همه درد سر نیست .

حالا شاید بپرسید که چرا این موضوع را مطرح کردم !!

چون میخواهیم وارد مهمترین بخش مقاله یعنی راهای صحیح کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی بشویم .

 

راه و روش های صحیح کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

رسیدم به مهمترین بخش از ماجرای کسب درآمد میلیونی از سایتهای خارجی .

شاید تعجب کنید و بگویید که چگونه میتوانم با این همه داستانی که به شما تعریف کردم بازهم راههای صحیح کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی را به شما ارائه دهم .

ولی همین ابتدا بگذارید یک موضوع مهم را باهم روشن کنیم .

ما در این مقاله اصلا انکار نمیکنیم که نمیشود از سایتهای خارجی درآمد داشت ولی به شکلی تخصصی و تجربی گونه درحال بررسی کردن مزایا و معایب آن هستیم و من در این مقاله میخواهم به شما کمک کنم که به شکلی دقیق سبک ، سنگین بکنید تا زمان و انرژی و از همه مهمتر پول خود را هدر ندهید .

حالا در ادامه مقاله ، من راه های صحیح و مطمئن درآمدزایی از سایتهای خارجی رو به شما خواهم گفت و شما با عقل سلیم خود تحلیل کنید که آیا ارزش دارد در این حوزه زمان بگذارید یا نه !!

منبع مقاله کسب درآمد اینترنتی در رسانه امین